Krash i modemet

Nej, jag har inte gått och dött eller fått minnesförlust och glömt att jag har en blogg. Det ligger nämligen till på det sättet att åskan slog ner i modemet hemma för en vecka sedan så jag har varit helt isolerad ett tag nu. Men ett nytt är på väg! Nu sitter jag i skolan och läser mina 16 mail som jag missat nu under veckan som gått. Har en massa, massa plugg att göra innan onsdag då betygen sätts, så på ett sätt är det kanske bra att internetet inte är tillgängligt just nu. På lördag är det bal som gäller och jag börjar bli nervös inför dansuppvisningen. Men det kommer gå bra, hoppas jag nu.

Nu tänkte jag ta mig en sväng till biblitoket i det härliga (ironi på hög nivå) vädret.

Kommentarer
Postat av: idu

Idu saknar Emmu ,_, komsii komsii! hahah

2009-05-21 @ 11:21:55
URL: http://idubananknorr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0