Med ett relativt glatt humör

Jag är trött i ögonen men pigg i huvudet. Kom för inte så länge sedan hem från dansträningen - det stämmer nog trots allt att motion faktiskt gör en piggare och förlöser endorfiner eller vad det nu är, som även gör en lite gladare. För jag känner mig faktiskt ganska så glad nu. Nice, nice! Ikväll är det dessutom Desperate Housewives som gäller, vilket höjer humöret ytterligare ett snäpp. Tisdagar är bra.

Något som är mindre glatt men som jag försökt förtränga hela dagen, är att idag är det exakt en månad kvar till studenten. JAG SKREV FÖR FAN FÖR INTE SÅ LÄNGE SEDAN ATT DET VAR TVÅ MÅNADER KVAR!!!!!! Seriöst, vart i hela friden tar tiden vägen? Jag hinner inte med för ett halvt öre. Herregud. Om exakt en månad... då är det slut. Sista dagen. Livet börjar på nytt... Gah. Det är ångestframkallande som tusan. Jaja, nog tjatat om det! Jag lär tappa bloggläsare på grund av detta.

Jag borde duscha, jag borde äta och jag borde verkligen plugga. Men jag tänker hålla den här dagen uppe på topp så jag skiter i pluggandet i alla fall, något som jag börjar bli allt bättre på.

Hörs kanske senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0