Mini-uppdatering

Lite uppdatering såhär precis innan läggdags. Hade egentligen velat gå och lagt mig reda då jag är skittrött, men det är ju så fruktansvärt ljust ute så det hade bergis varit ganska så meningslöst.

Jag hade det kul igår tillsammans med Greger och Emmelie, metro var väl inte det bästa men resten var riktigt roligt. Har dock sovit väldigt dåligt på Gregers soffa så jag lär somna snabbt när jag väl lägger mig sedan. Imorgon är det fest igen, fast klassfest. Ska bli riktigt roligt. Veckan känns ganska fullspäckad just nu. De enda dagarna som inte har något inplanerat än direkt är tisdag och söndag. Tisdagen lär väl gå åt till att fixa med det sista till studenten och allt och söndagen lär bli vilodagen, precis som det står i Bibeln.

Jag tog en del bilder igår. De lägger jag upp på tisdag. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0