Mjau

Blev att sitta hemma och glo idag med då min mage bara blev värre i går kväll. Nu börjar det dock släppa lite, vilket är skönt. Kan nog ta mig till skolan imorgon, tack och lov. Det blåser något otroligt ute idag, vilket det i och för sig gjorde igår med, men i alla fall. Det är nästan så att jag befarar att de små kissekatterna här ute håller på att blåsa iväg. På tal om katter blir det nog några kattungar här snart. Svarta katten (ja, hon heter så) har varit övertjock ett tag nu så inom kort ligger det nog några kattungar uppe i ladugården! Mysigt! Det roliga är, blir även de ungarna svarta så kommer stackars Rags vara ensam katt som inte är svart av minst sex katter här, haha. Han verkar dock inte vara så jättestörd av det utan brukar ligga och sova med de andra katterna ibland och ha sig. Han gillar dem.

Här är en jättesöt bild från förra sommaren på Rags när han tvättar antingen Våfflan, Gage (som nu är död), Otto eller Rabbit. Jag ser aldrig skillnad på dem, vilket inte kanske är så konstigt.

 

Nu ska jag gå och göra nytta framför teven istället framför datorn. See ya later!

Två djur-inlägg på raken! Man kan tro jag bor på landet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0