Tralallala

Kom precis ur duschen efter att ha varit iväg på dansträning för balen. Oj, vad det börjar närma sig nu! Det är faktiskt bara två träningar kvar innan det smäller - det är nästan så att man börjar bli nervös. Men det kommer säkert bli bra, får man hoppas, i alla fall. Vore lite pinsamt (dock roligt för folket som tittar) ifall man gjorde bort sig totalt genom att ramla på näsan eller dansa fel dans eller något. Det skippar jag nog.

Förresten, någon som kan skänka lite pengar? Jag känner mig pank med tanke på vilka utgifter som kommer att ske denna månad. Tänk om jag kunde bli en sådan där "stor-bloggare"  som tjänar över 100 000 kronor på att skriva lite inlägg? Det hade räckt med denna månad bara, så hade allt med ekonomi och vad det nu heter löst sig. Jag menar, jag måste köpa biljett till Palcae Springbreak denna månad, gå och ta kort till körkortet köpa hårgrejer och smycken och jag vet inte allt. Studibidraget räcker inte till det. Help!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0