Pictures


Maten bestod alltså av: Potatissallad, revben, gurka, tomat och mineralvatten att dricka till det. Här sitter lilla Emmelie och ser fram emot att få hugga in!


Efter att ha smällt i oss allt ätbart drog vi ut för att ta bort allt fett som bildats. Vi glodde på kossorna (mycket aktiverande) och mamma ko gillade inte att vi gick i närheten av hennes lilla kalv.


Denna sten hade vi STORA problem med att komma upp på när vi var små. Det svåraste nu var att få en bild på när någon av oss hoppade ner från stenen. Här sitter Emmelie, fullt redo att hoppa ner på det mjuka gräset!


HOPPLA!!!

Jag lyckades faktiskt också ta mig upp på stenen. YEEEY!


Och ner... dit kom jag också!


Efter att ha dummat oss vid stenen tog vi en promenix tillsammans med Otto och Rags. De följde med oss en bit ända till de blev trötta och vända hem. De latmaskarna!



Vi fann en rolig väggrind (?) att posa med!


Som sagt, haha!


Vet ni vad? Jag och Emmelie - vi är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0