Äckel-bok



Jag hatar den här boken. Den är tjock, tung som fan och har kapitel på 50 sidor. Dessutom är den på engelska, eller något liknande, som jag knappt förstår. Står säkert en massa intressant i den, men man blir helt slut i huvudet efter bara en sida av alla konstiga ord. Usch. Har suttit och kämpat med den nu ett tag inför seminariumet imorgon. Det får gå som det går. Jag får göra mitt bästa.

Den här kognitiva delkursen har verkligen varit hemsk. Med tusen krångliga gruppuppgifter och en massa att läsa. Nu har vi hållit på med problemlösningar. Har fått ett papper i gruppen med en några "tankenötter" som vi fick lösa. När några av dem började visa matematiska drag höll jag på att bli knäpp. Jag som trodde jag på allvar skulle få slippa matte efter den helvetiska matte b-kursen i tvåan på gymnasiet fick jag allt så jag teg. Jag hatar siffror!

Nej nu ska jag fika lite och glo på Sannas och mitt teveprogram; Halv åtta hos mig! Min äckel-bok får komma ur min åsyn ett tag innan jag slänger ut den från balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0