En trött men bra dag!

Jag är verkligen HELT slut! Ögonen är så torra och trötta att mina linser snart trillar ut av sig själva och jag gäspar så stort att någon skulle kunna slänga in en stol i munnen på mig. Illa. Jag brukar inte vara trött vid den här tiden, men jag antar att tentan sög allt det pigga ur mig. Så, det jag nu behöver är en god natts sömn utan ångest för tentor, vilket jag också ska ha! Den goda nattens sömn kommer dessutom äga rum i min älskade säng här hemma i skogen. Den sängen är så mjuk att är man näst intill sjunker ner till govlet när man ligger i den. Det är så det ska vara!

Förutom att jag idag skickade in min tenta och fixade de sista gruppuppgifterna, har jag ätit på McDonalds med Sanna och gått runt på stan i Kalmar, jag har åkt tuff-tuff-tåg och DESSUTOM träffat min kära kusin Sofie på bussen från Vimmerby hem till mig! Var typ år sedan vi träffades (känns det som) och jag hade saknat henne SÅ mycket, så att träffa henne var det bästa idag. Helt klart! Ja, sedan har jag bara varit hemma och slappat. Har glott på teve med brorsan och skrattat åt Full Frys, det är skönt att vi har samma humor, haha. Jag har dessutom lyckats ta mig igenom ett HELT avsnitt av Bonde söker fru. Mamma glodde på det och jag gjorde henne sällskap, så snäll som jag är. Men usch på det programmet, vissa scener är så pinsamma att jag knappt kan titta. Dessutom gjorde en av bönderna någon potatissallad med KORV i? Okej, han sa redan från början att han inte var någon hejjare på att laga mat. Men vadfan, potatissallad med korv? Det var det äckligaste jag någonsin sett, och hans stackars damer var tvungna (jag kan nämligen inte tänka mig att de seriöst tyckte det var gott) att säga hur gott det var. Urk!

 Min dag, kort och gott. Nu ska jag plocka ut mina linser, borsta tänderna och sedan sova i min mjuka säng. Det ska bli underbart.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0