Lista

Eftersom jag har tråkigt gör jag en liten lista.

Gymkort: Ehm, nej? Gym är inte min grej, träning över huvud taget infinner sig inte i min lilla hjärna
Några kärleksproblem: Några?
En homosexuellkompis: Nope, inte vad jag vet
Någon favoritlåt: Någon? Just nu är det väl Viva la Vida med Darin
Fulaste på killar/tjejer: Något fult
Duschat i dag: Yes box!
Någon kompis som snarkar: Det finns väl någon... antar jag
Någon kompis som spelar i ett band: I så fall håller den kompisen det hemligt
Några mvgn: Några stycken knepade jag i alla fall ihop på gymnasiet.
Någon som förstår dig: Helenus :D
Någon tuff som kan försvara dig: Jag är tillräckligt tuff för att försvara mig själv
Något beronde: Har alltid något, just nu är det väl att glo på en massa serier, avsnitt efter avsnitt
Fikat i dag: Japp, semla och mackor.
Något favoritmärke: Neee
Nagellack: Rosa
Någon vän som bor I ett annat land: Nopelinope

Vem…

Avskyr du: Den som avskyr mig
Längtar du mest efter: Det är nog Helenus, måste babbla med henne, men på torsdag nästa vecka ses vi!
Stör du dig mest på: En tjej på comedy fight club
Gosar du med: Nu när jag är hemma gosar jag med mina kissekattar Rags och Våfflan!
Lagar mat: Tro det eller ej: JAG!
Tror att den är någon: Jag vet att jag är någon.

Vilken…

Tidning läser du: SOLO
Buss åker du oftast: 412 och 411
Frisyr har du: Brunrött, långt hår
Dag fyller du år: 7 juli
Årstid föredrar du: Alla årstider har sin lilla charm, som man brukar säga
Stad är du uppvuxen i: Stad? Jag är uppvuxen i skogen.

Vad…

Gör du nu: Skriver en lista, kanske?
Gör dig till en bra människa: Jag är snäll mot folk, oftast.
Gör dig till en dålig människa: Jag är dålig på att höra av mig.
Vill du arbeta med när du blir stor: Men barn och ungdomar
Har du på dig just nu: Fula kläder.
Har du för smink i dag: Nada
Äger du för skor: Klackskor
Läser du för bok: Ingen alls, för tillfället. Men snart landar ny kurslitteratur i brevlådan.
Ska du göra nu: Fortsätta skriva, sedan sova.

Mer tidsfördriv… (tack, precis vad jag behöver!)

Smeknamn: Emma
Höger – eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trötter
Favoritgodis: Choklad
Är det något du absolut inte äter: Marsipantårta
Musik just nu: Typ Darin och Markoolio, haha. Mina män!
Vad åt du senast: En clementin
Favoritkläder: Mina vita, längre cardigan
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle det vara: Jag ska svara kort och korrekt på den frågan: Jag har inte en jävla aning!
Sommarplaner: Sommarplaner? Jag förhoppningsvis jobba
Vad sa du senast: Godnatt
Är du bra på matte: HAHAHAHAHAHAHAH! Nej. Siffrör gör mig illamående
Fisk eller badkruka: Något därimellan
Favoritfärg: Ingen aning
Saft eller alkohol: Alkohol. Jag gillar inte saft.
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Lagom varmt
Spelar du något instrument: Piano, och lite gitarr
Morgon – eller nattmännsika: Natt. Morgon är ett läskigt ord
Sparare eller slösare: Lite både och.
Det bästa du vet: Att umgås med folk man verkligen trivs med!
Bästa film: Gash. Jag vet inte.
Tror du på liv på andra planeter: Ja, absolut!
Älskar du henne/honom fortfarande: Who?
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: MINST två, helst tre, kanske fyra
Glasögon, linser eller inget: Linser
Teknisk eller oteknisk: När jag är hemma i skogen är jag teknisk som fan, för här är alla andra så otekniska.
Är du kittlig: Eh ja? Peta så får du se.
Snarkar du: Ingen som klagat.
Stjärntecken: Kräftan
Rädd för insekter: Inte rädd, men de är äckliga
Äckligaste insekten: Mask, inte för att det är någon insekt, men var det första som dök upp i huvudet.
Det här är jag bra på: Lyssna på folk
Musikstil: Lite blandat
Favoritfilmgenre: Komedi, skräck och drama
Bästa bok: Ingen jävla aning.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att kunna få folk glada.
Favoritord: Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0