Mat-time och tentatankar

Shit så väldans trött och seg och framför allt hungrig man kan vara! Men nu, efter en två (eller den skulle varit två) timmars föreläsning och gruppuppgifter vankas det äntligen mat. Jag slår till med min favorit: potatiskroketter med lövbiff. Det förtjänar jag, med tanke på all läsning jag ska ägna mig åt ikväll och hemtentan som sätter igång imorgon. Jag kan säga som så att på onsdag eftermiddag kommer jag vara helt slutkörd, men oerhört lättad och glad för att jag har några fria dagar framför mig. Ska åka hem en sväng på onsdagen, men återkommer nog till Kalmar på lördagen för bio. Ja, det är så min vecka ser ut.

Jag köpte choklad på ica idag. Det kan behövas imorgon när jag kämpar mig igenom tentan. Som sagt ska vi utföra något experiment där minst åtta personer ska vara involverade och sedan skriva om det. Jag är nervös, så jag ber er, gott folk; WISH ME LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0