Matlagning

Idag hade jag extremt svårt att bestämma mig för vad jag skulle laga till middag. Nu slutade det dock med en fiskgratäng jag hittade i min gamla hemkunskapsbok, så får se om det går att äta. Det står i ugnen just nu och potatisen kokar. Jag känner mig faktiskt väldigt duktig. Trodde aldrig när jag flyttade att jag någonsin skulle göra så "avancerande" saker som fiskgratäng och kokt potatis. Är det inte lite galet? Jag hatar liksom att laga mat, det blir alltid något fel. Fast nu har jag börjat vänja mig, och tur är väl det. Annars hade jag väl gått och köpt pizza varje idag från pizzerian här utanför. Det hade blivit en vädligt dyr historia.

Och vad tror ni jag ska göra samtidigt som jag äter? Just det, glo på Desperate Housewives! Smaklig måltid till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0