Sista delen!

Åh. Att ALLT ska vara så roligt när man gör hemtenta, förutom just hemtentan. Otroligt typiskt. Jag börjar dock komma mot slutet av denna skit. Har gått in på diskussionsdelen vilken är den sista delen. Sedan är det att finjustera och läsa igenom allt några hundra tusen gånger. Tentan ska inte in förrän imorgon så jag hinner ta en titt då med innan den mailas in och jag förlorar all makt över den.

Jag är för övrigt sjukt trött. Gick upp vid SJU idag vilket jag inte gjort sedan jag vet inte när. I vanliga fall går jag upp vid nio nu för tiden vilket kan kännas nog så tidigt. Att jag bara för ett halvår sedan gick upp innan sex varje dag är för mig helt osannolikt. Hur i hela friden orkade jag? Däremot SAKNAR jag att åka buss på morgonen, att gå på helt död och med hängande ögonlock och veta att man nästan hade en timmes sovtimme framför sig innan man kom till skolan, var helt underbart. Gash. Jag vill gå gymnasiet igen.

Nej vet ni vad! Nu ska jag bli klar med den här tentan en gång för alla. Men för det krävs en chokaldbit.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0