Skit-dag

Idag har det varit en sådan där skit-dag, ni vet. Då allt bara går fel och allt bara känns fel. Tenta-resultat åt helvete och en massa känslor som spökar, bland annat. Jag gjorde ett tappert försök när jag vaknade idag och tänkte "detta ska bli en BRA dag". När jag började på mitt sommarjobb som telefonförsäljare i somras så stod det bland annat i alla papper man fick hem att det var bra att tänka positivt och att varje dag när man vaknade skulle man tänka "idag ska det bli en bra dag". Jag följde oftast inte den jobb-instruktionen. Och tydligen spelade det ingen roll, det hjälpte trots allt inte på långa vägar idag.

För att bli på bättre humör snackade jag i telefon med Helenus ett ganska bra tag, och jag mådde faktiskt bättre efter det. Jag fick lätta på allt och även skratta en hel del, vilket behövdes något otroligt. Så nu känns det okej igen! Tog mig en tur till Netto och inhandlade lite julgardiner och popcorn. Duktiga jag. Ikväll ska jag glo på Ullared och är det lika kul som förra gången lär jag få garva ikväll också. I like!

För övrigt är jag väldigt trött. Men antar att man blir det av skit-dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0