Städdag

Heeej hopp!

Idag är det lite adventsstädning som gäller! Har fått upp mina julgardiner och snart ska det dammsugas och torkas golv. Känns lagom kul men golvet är skitigt så det måste göras. Sanna kommer dessutom hit imorgon så det behöver kanske inte se ut som en soptipp. Jag måste dessutom handla och det grämer mig att jag inte kan cykla. Vet inte om jag ska orka gå till Supermarket eller ta bussen till Maxi. Inget är lockande. Det ska göras en polisanmälan här sedan, det är ett som är säkert! Sedan om de kan hitta min cykel eller ej är en annan sak.

Nu är det städtajm. Ciao!

Kommentarer
Postat av: jalle

tror jag såg dig igår på bion?;) såg du mig elr? elr det kanske var inte du..men det var jätte lik dig;)

2009-11-29 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0