Bra dag!

Idag är det en bra dag!

1. Kissekatten Våfflan låg i mitt knä i nästan fem minuter - rekord!

2. Det blir kräftsoppa till middag som mamma lagar.

3. Helenus ska med mig till Kalmar - yeha!

Det kan alltså inte bli bättre.

Förresten har jag fortfarande inte hunnit vänja mig vid min nya adress. Jag tänkte bli medlem på Skopunkten nu när det har öppnat i Kalmar, så jag gick in på deras hemsida och registerade mig och det var inte förrän jag klickade på "OK" som jag insåg att jag skrivit in min gamla adress. Idag har jag bott i Kalmar i två månader och jag fortfarande inte fattat vilken adress jag har. Det är ganska illa. Men med tanke på att jag bott i skogen i 19 år av mitt liv är det kanske inte så konstigt. Jag lär vänja mig vid Kalmar-adressen lagom till jag flyttar därifrån.

Nu ska jag fortsätta med min bra dag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0