Ni bad inte!

Jag tror ni människor inte bad ett skit igår. Eller så bad ni, men inte för att nacken ska bli BRA, den är nämligen sämre! Jag har helt fruktansvärt ont och kan inte böja en centimeter åt höger. Det tar stopp.

För tillfället blir jag sms-bombad av Helen. Hon har tydligen någon tråkig lektion och därför roar hon sig genom att störa mig. Hon har då inte förändrats något, haha! Så var det alltid på samhällslektionerna och engelskalektionerna; sms-bombning för att få det lite roligare trots att vi satt två centimeter ifrån varandra. Haha, men roligare blev det!

Idag ska jag inte åka hem till skogen. Jag ska till Vimmerby, men sedan drar jag vidare till Helenus. Vi ska förbereda oss för imorgon och sådär. Kul, kul, kul. Var ett tag sedan vi träffades nu så det ska bli nice. Så nu måste jag snart packa, äta lite lunch och sedan dra iväg till stationen. Funderar på att köpa någon chokladbit till tåget också, jag är så himla sugen! Så får det bli.

Nej nu måste jag ta tag i mitt liv och åtminstone byta om till normala kläder istället för denna pyjamas, hehe.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0