Höstlov!

Sitter just nu hemma i skogen och drygar. Funderar på att glo på 2½ men så man får skratta lite, hehe. Jag längtar för övrigt väldigt mycket till imorgon! Då ska jag sätta mig på ett tåg till hem till Kalmar UTAN att vara ensam, HELENUS ska nämligen hänga på och stanna till lördag kväll, I like! Var säkert 350 år sedan vi träffades nu så det ska bli riktigt kul.

Vet ni hur SKÖNT det är med höstlov? Ni människor som inte har det - jag tycker synd om er. Jag har ingen skola förrän om en vecka och har inte varit där sedan tisdags i förra veckan. Dock hade jag ju tentauppgift i slutet av förra veckan, så sedan torsdags kväll har jag varit ledig. Jag gillar slapp-perioder då man inte behöver göra ett skit. Det måste vara det bästa med att plugga; när man inte har något att plugga på!

Nej nu får det bli lite 2½ men, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0