Kul kväll!

Tjoho!

Jag och Helen hade det sjukt roligt igår! Efter att ha gjort i ordning oss i en tid gick vi ner till stan med några kompisar och var på förfest där jag och Helen var de enda av kvinnligt kön, var dock roligt i alla fall med spel och dans (om det nu kan kallas det) och en del skratt. Sedan drog vi vidare till Palace och NU vet jag faktiskt säkert vart det ligger. Jag har tidigt inte riktigt fattat vart det egentligen ligger trots att jag hade varit där tre gånger (jag skyller på mörkret) men nu vet jag, fjärde gången gillt! Bortser man från desperata 27-åringar som ger komplimanger om allt och ingenting hade vi det riktigt skoj där också! Mycket dans och prat med roligt folk, haha. När Palace stängde hade Helen och jag en nästan tre kilometer lång gångfärd hem framför oss, en färd som nog blev mer än tre kilometer. Ja, jag har bott här i två månader nu, men det betyder INTE att jag kan stan utantill för det, hehe. Bara så ni vet, funderar ni någon gång att gå ut och promenera en oktobernatt råder jag er att klä er i mer än en klänning, strumpbyxor och jacka. Men vi kom dock hem till slut. Det var en oerhörd lättnad att få kliva in i lägenheten ska ni veta, hehe.

Nu sitter jag med badrock är nyduschad och ska snart göra mig i ordning för att gå ut ikväll igen. Helen åkte hem för en stund sedan (TRÅKIGT!) men jag får klara mig utan henne ikväll. Det ska nog gå, får vi hoppas. Denna gång tar jag dock the blue bike ner till stan, för någon promenad ENSAM ska det inte talas om.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0