Segis

Jag känner mig inte sådär jättepigg direkt. Jag är faktiskt ganska seg. Men efter att min vän Erik smsat mig klockan kvart över tio igår kväll (jag var typ redo att gå och lägga mig) satt jag på bussen knappt en halvtimme senare för en utekväll. Var hemma vid två, tack och lov, men eftersom att jag skulle möta upp Sanna och Amanda idag sov jag inte sådär jättelänge. Dessutom har jag pluggat hela dagen (okej, vi satt på ett fik i över en timme och pluggade sedan gick vi på stan), jag har städat lite, blivit förbannad på människan som tog min tvättmaskin som FORTFARANDE inte lämnat tillbaka den och pantat burkar.

Det är inte konstigt att jag är seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0