Hemma i skogen

Nu är jag hemma en sväng i den gamla hederliga skogen! Igår efter att jag gått av tåget strosade jag runt i Vimmerby tillsammans med mina älskade kusiner; Sofie och Emmelie och OJ så kul vi hade! Känns verkligen som att det var evigheter sedan vi alla tre umgicks. Förhoppningsvis blir det av snart igen i och med att de två någon dag ska komma till min lilla lägenhet i Kalmar! Emmelie kommer dock reda om en vecka och då ska vi ha det KUL och gå ut och ha det riktigt nice. Jag längtar! Idag blir det dock bara att slappa och läsa lite. Imorgonbitti drar jag iväg till Kalmar igen och på kvällen är det inflyttningsfest hos en klasskompis från högstadiet, kul!

Ni kanske undrar hur det går för mig i skolan? I så fall kan jag säga att det går bra än så länge! Har haft föreläsningar om genuspsykologi och forskningsmetodi, där det förstnämnda är det som var mest inressant. Kände även igen mycket av det som sades från gymnasiet, vilket är rätt skönt i och med att man känner sig lite som hemma då, haha. På måndag ska vi har en föreläsning om personlighetspsykologi vilket också är något som verkar mycket intressant! Ska bli spännande.

Och som sagt, är det någon som vill hälsa på mig är det bara att höra av er så planerar vi in någon helg ;) Haha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0