Lasagne mitt i natten... eller kvällen

Vet ni? Jag lyckades tvätta utan att bilda översvämmning och DESSUTOM använda torktumlare för första gången i mitt liv utan att något dramtatiskt hände. Jag är lite halvt stolt sådär. Tänk, vad lilla jag kan!

Nu sitter jag och äter lasagne (ja, jag vet vad klockan är) eftersom jag var otroligt hungrig. Ibland är det tur att man har lite gottis nedfryst, och att man inte är ett SÅ stort matvrak att man vräker i sig en hel lasagne. Jag må gilla mat (som är gott) men det finns självklart gränser.

Imorgon kommer Emmelie hit och SOM jag längtat! Ska bli oerhört roligt, allt som behövs gå igenom är en natts sömn och två timmars föreläsning om terapiformer sedan är det bara att njuta av helgen med Emmelie och Carola som anländer på lördag! Jag är taggad till max.

I övrigt trivs jag fortfarande bra i Kalmar! Tycker psykologikursen är oerhört intressant även om den är på en betydligt högre nivå än vad man är van vid. Dock känner jag igen mycket från gymnasiet, vilket underlättar en hel del faktiskt. Vi pratade ofta om sådant här och idag såg vi till och med en FILM som vi såg på gymnasiet en gång. Lite komiskt.

Till våren blir det nog att antingen läsa andra delen av psykolgikursen eller så ska jag ge mig på socialpsykologi. Socialpsykologi verkar vara mer min grej. Hade säkert valt det till denna höst om det funnits då, anledningen till att det finns nu är ju att högskolan här går ihop med Växjös universitet, därav blir det mer kurser att välja på, vilket alltid är trevligt! Hehe.

Nej om jag skulle ta och städa upp det sista här. Haha. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0