McDonaldsmeny hemma!

Jag älskar McDonaldsmenyn ChickenMcNuggets (nio bitar) med en extra stor pommes, cheddardipp och en stor fanta på det. Hade min impulskontroll varit dålig hade jag säkert ätit det varje dag nu när jag bara har fem minuters avstånd med cykel till McDonalds. Hittills har jag bara ätit det en gång under min boendetid här.

Jag har dock kommit på en genialsik (tycker jag) idé. Istället för att köpa en sådan DYR meny gör jag samma meny hemma istället! Jag köper pommes och chicken nuggets och en ostdipp på Ica, det blir nästan lika gott och SÅ mycket billigare. Dessutom kan jag äta så mycket mer, jag kan få så mycket pommes jag bara vill (eller så långt påsen räcker) och mer än nio nuggestbitar. Är det inte underbart?

Jag är oerhört kreativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0