MU

Att bo i stan såhär har sina fördelar ibland. Något som jag tänkt på är att nu är inte chansen särskild stor att råka ut för strömavbrott när det blir en gudrun-storm ute. En risk som var väldigt stor när man bodde på landet. Vad jag inte visste är att jag tydligen inte bara ska uppskatta elen här, utan även det rinnande vattnet.

Nu är det dock inte en storm som ställt till problem, utan en sådan här:



Tydligen har kossorna hemma gått och trampat sönder någon slang som har gjort att vattnet inte kommer ut ur kranar och duschslangar längre. Jag lider verkligen med min familj, jag vet hur oerhört irriterad jag skulle varit, men OJ vilket skratt som flög ur mig när mamma skrev sms till mig och meddelade detta.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0