Plugg så långt ögat kan nå...

Usch! Nu har jag pluggat en massa och hunnit färga mitt hår samtidigt. Jag ger upp för ikväll med plugget, i alla fall för stunden. Ska ta itu med disken nu och sedan ska jag nog sätta igång en film. Har plötsligt fått något ryck och börjat titta på Disney-filmer, hur kul som helst! Haha. Igår glodde jag på Skönheten och odjuret och Lejonkungen 2. Sjukt kul! Nu blir det Ringaren i Notre Dame, vad då nostalgi liksom? Har lust att se på Herkfläsk (hahhahaa) också. Men får se hur det blir. 

Imorgon ska jag träffa Sanna och Amanda och vi ska plugga tillsammans inför det examinerande seminariumet (woha, vad avancerat det lät). Det är så himla mycket! Handlar om en massa teoretiker, typ Freud och Maslow. Det är ganska intressant men ändå svårt. Speciellt när det ska jämföras hit och dit och förklara begrepp som aggressivitet och fientlighet utifrån deras synvinkel och härsan och tvärsan och kors och tvärs och blä. Jag ska njuta av helgen sedan, bara så ni vet. Inte en BOK ska öppnas. Jag ska bara ha det skönt och äta god mat och smälla i mig chips och kanske träffa någon rolig filur. Något plugg ska det i varje fall inte bli. Det är totalt förbjudet.

Nej nu får jag ta mig i kragen och fixa iordning disken innan matresterna möglar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0