Still smart and nice

Igår eftermiddag fick jag ännu en gång en bekräftelse på att jag ser oerhört smart coh trevlig ut. När jag stod nere vid stationen och väntade på bussen kom en kille (som för övrigt var ganska söt) och frågade om jag visste ifall en viss buss skulle komma snart. Jag hade ingen aning direkt och skyllde återigen på att jag var nyinflyttad och därför inte hade någon vidare koll. Den ursäkten godtog han, i och med att även han var nyinflyttad.

Min kväll spenderades sedan hos Nawal, en kompis till henne var också där och vi glodde på film, Disturbia hette den och var nästan farligt spännande. Sedan glodde vi på en massa youtube-klipp som vi garvade åt ett tag. Jag kom i säng vid tjugo över tre i natt och vaknade för en stund sedan. Ibland är det skönt med söndagar, bara slappa!

Jag funderar på vad jag ska hitta på idag. Blir kanske att läsa lite, annars gör jag det innan jag drar till skolan imorgon, i och med att jag inte början förrän vid ett, har jag för mig i alla fall. Sedan blir det säkert en tur till någon mataffär för att handla proviva och jag funderar även på att dra till någon affär som säljer dammsugare. Än så länge går jag runt med en kvast här inne, vilket fungerar sådär.

Nej om man skulle ta och byta om till lite vettigare kläder än ett fult nattlinne. Borsta tänderna och få på sig lite smink är kanske också bäst.

Vi hörs, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0