Uppdatering med bilder!!!

Ja nu sitter jag uppe sent som vanligt, jag kommer nog aldrig någonsin att lära mig att lägga mig tidigt. Jag är i alla fall inte lik min pappa, som går och lägger sig vid nio och går upp vid fem varje dag, haha. Hur som helst så gör det faktiskt inte så mycket att jag är uppe sent idag, är ledig imorgon och ska spendera dagen på stan med Sanna i min klass. Vi har tänkt vara ambitiösa och sätta oss på ett fik och studera lite (haha, lite) och dra runt på stan. Vi ska träffas vid elva så en väldans lång sovmorgon blir det inte, men det duger!

Just nu ser jag fram något enormt emot helgen! Då kommer nämligen EMMELIE till mig och vi ska ha det så roligt så roligt! Känns jättekonstigt att vi knappt träffas längre, men that's the way it is. Man får helt enkelt ta vara på de gångerna man träffas och ha det lite extra roligt då, hehe.



Tänkte även bjuda på lite bilder som jag är otroligt dålig på att lägga upp här. Tydligen har man en tråkig blogg och kan aldrig bli en storbloggare om man inte överröser sina inlägg med bilder, jag läste något liknande någon gång, haha. Och idealet som bloggare är ju självklart att bli en sådan där stor bloggare så jag måste ju följa detta. Fast en blogg är väl till för att skrivas i och inte lägga in en massa bilder i? Hm. Jag är lite ironisk nu för er som ej fattar, och jag menar inget illa mot någon, haha.



Såhär ser även en del av min lägenhet ut - vardagsrummet! Som ni ser har jag inga riktiga krukor än och väggarna är fortfarande lite tomma, men det är sådant som fixas med tiden. Jag trivs ändå otroligt bra i min lilla lägenhet på 25 kvadrat (där toaletten och balkongen tar upp hälften av all plats) och ser fram emot att bo här i åtminstone ett år framöver.

Neheni, man kanske skulle ta och borsta tänderna och tvätta bort sminket och ta på sig nattkläder och allt sådant där. Därefter kanske man ska dra sig till kojs så man inte är helt död imorgonbitti. Jag måste bara lyckas slita mig härifrån och innan mina tänder blir rena slänga i mig något att äta. Påmin mig om att jag måste inhandla frukt någon gång!

Ciao och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0