Good day!

Idag har det varit en bra dag.

Trots att jag först vaknade klockan åtta på grund av byggarbetare med jätteborrmaskiner på våningen under. De fick dock nog efter en stund och jag kunde somna om igen. Vid elva vaknar jag igen och ligger och drar mig ett tag, till jag näst intill flyger upp av glädje tack vare ett sms. På sööööndaaaag!!!

Sedan har jag tillbringat dagen på stan, shoppat kläder och block till skolan som börjar på tisdag. Andra shoppingrundan den här veckan och har ännu inte inhandlat allt som jag planerade till en början, lär bli intressant att se hur pengarfronten kommer se ut i slutet av månaden.

Nu har jag precis tagit ut mina tobleronemuffins ur ugnen, ja, tobleronemuffins! Låter inte det hur gott som helst? Jag hoppas det i alla fall, hehe.

Som sagt, en bra dag idag. Trots att den inte lär slå söndagen på hästlängder då finaste kommer hem, jag längtar som en idiot!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varan =) kramar Zeko!

2010-08-28 @ 12:46:35
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0