BÄST HELG!

Denna helg har varit en superhelg, mycket tack vare att Helenus varit här! I fredags var vi som sagt ut och dansade och hade det allmänt skoj! Hon drog dock ikväll och det känns allt lite ensamt och tomt här i lägenheten utan henne. Jag får bara hoppas hon väljer att återvända snart igen, haha.

Och ja, som de flesta kanske vet satt jag bänkad framför teven igår klockan åtta med Helenus bredvid mig som personligt stöd. Det var melodifestivalen som gällde, som jag inte sett tidigare i år, men denna helg hade varit inplanerad sedan LÄNGE att jag skulle sitta och titta på det, med mobilen i handen för att vara redo att rösta järnet, på Darin! Och visst gjorde jag det. Hade laddat mobilen med lite pengar som endast skulle gå åt till att rösta, och som det var värt det, jag blev så fruktansvärt glad när han gick vidare! Dock var jag helt sjukt nervös och uppspelt genom hela programmet och precis innan de ropade ut att han gått vidare satt jag och stenglodde på teven utan att säga ett ljud, för att sedan när de sa hans namn skrika JAAAA!!!! Det var en sådan sjuk lättnad, jag hade seriöst slängt ut teven om han inte gått vidare. Jag älskar hans låt, och folket, ni måste hålla med om att när man jämför hans låt med de andra som tävlade är det helt jävla outstanding. Går han inte vidare till Eurovision är det fan fel på rösträknandet eller så har svenska folket fått spelet, vilket de i och för sig brukar få i sådana här sammanhang. Jag tänker i alla fall rösta järnet då med, om inte mer! Han ska fan vinna!



http://www.darin.nu/?sid=forum&pid=thread&id=125298&page=17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0