Morgonuppdatering!

Ja, trots att jag var förbannad på KLT under självaste alla hjärtans dag så slutade dagen ändå perfekt. Jag är glad!

Nu ska jag snart försöka sätta mig och plugga lite, har en del att skriva till Sannas och mitt grupparbete som ska vara klart till på fredag. Borde väl vara lite stressad men jag känner inte för att jag orkar vara det. Jag väljer att vara glad och ta det som det kommer, för det blir säkert bra, haha. Dock ska jag väl börja med att få i mig lite frukost och sätta i linserna så jag slipper snubbla omkring här i lägenheten. Min hårdrockdunkande granne vaknade till för typ en timme sedan, eller kom hem från skolan eller vad han/hon nu gjorde, tänk vilken koll man kan ha på sina granner genom att de dunkar musik så fort de är hemma.

Nej, nu blir det frukost. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0