Totalt omotiverad

Jag sitter här och försöker vara seriös och ambitiös och plugga. Men det går inget vidare. Är så sjukt omotiverad och vill helst av allt bara lägga mig ner i soffan och käka chips och glo på film hela dagen. Jag är väl egentligen aldrig särskilt motiverad till att plugga, men nu är det värre än vanligt vilket har sina anledningar. Jag är arg och jag har ont i magen. Kan liksom inte bli bättre! Det enda som för tillfället får mig att ens orka har Word-dokumentet uppe och böckerna öppna är tanken på att Helenus kommer hit imorgon och att vi ska ha det roligt hela helgen. Imorgon ska vi gå ut och på lördag ska hon agera personligt stöd åt mig då Darin uppträder på melodifestivalen, vilket är oerhört välbehövligt. Så, med tanke på allt det borde jag klara mig igenom detta plugg och även examiniationen imorgon. Jag behöver alla lycka till jag någonsin kan få, people!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0