En tanke plus lite annan meningslös skit

I fredags på det examinerande seminariumet berättade en i kursklassen (eller vad man nu kallar det) att killar bedömmer tjejer om de är värda att satsa på, på samma sätt som de bedömmer om de ska köpa en bil eller inte. Utseendet, utrustningen (alltså typ personligheten) och sedan testkör man motorn (och som han i kursklassen sa, "ni förstår själva vad som menas med det"). Jag tyckte detta lät oerhört komiskt och fick upp en massa roliga tankar i huvudet och fick sitta och hålla mig så att jag inte skulle brista ut i ett asgarv. Efteråt sa jag till Sanna att jag förmodligen är en dålig bil och behöver lämnas in på reparation, eftersom jag trots en del "dejtande" fortfarande är så kallad singel (någon mer än jag som tycker att det ordet låter fult?). Sanna kom dock med den briljanta antydningen att en bil behöver en bra förare. Så förmodligen är det dåliga förare jag har haft, haha (jag menar inget personligt till någon)!

Anyway, kände för att dela med mig lite tankar bara. Sitter ännu en kväll i min ensamhet och håller på att gå under av rastlöshet. Har varit ensam två dagar i rad nu vilket är lite av ett rekord nu på ett tag. Jag längtar till på fredag då jag ska gå ut! Visserligen träffade jag folk i skolan idag och jag gör det även imorgon, men det är ändå inte samma sak och det är framför allt på kvällarna jag blir rastlös. På morgnarna och förmiddagarna är jag ändå så pass trött att jag knappt orkar vara social.

Nehe. Knasinlägg som vanligt med absolut noll mening i. Men det är väl det min blogg står för, totalt meningslösa inlägg. Jag bjuder dock på det, jag hoppas ni tycker det är skoj ibland i alla fall, hoho!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0