Info om dagen (och natten)

Dålig uppdatering, jag vet.

Idag har jag letat utbildningar och har ångrat och slutligen bestämt mig för 50e gången att jag SKA söka till utbildningen i Södertälje. Den socialpedagogiska ledarutbilndingen, alltså. Har även haft mail-kontakt med min mentor från gymnasiet angående vissa APU-omödömen som jag nu ska få skickade till mig, och som jag sedan kan skicka in som meritgrejer.

Annars har jag idag (eller inatt) upptäckt en helt ny sida av mig. Jag surfade runt på facebook, såg en sak som förmodligen skulle fått mig att gråta och känna mig värdelös om det hade varit som vanligt, istället blev jag arg och grymt irriterad och satt och skällde högt på datorn. Jag är stolt över mig själv.

Får inte glömma att jag pluggat. Duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0