Glad - trots bad things!

Ifall ingen har märkt det; SHIT VAD SNÖ! Inte nog med det, jag är trött! Så trött att jag till och med försov mig i morse, vilket inte händer särskilt ofta. Tack och lov finns det folk som är mer vakna än jag och skickar sms så att jag kan vakna. Jag fick en ynka kvart att göra mig i ordning på i morse! Då skulle jag hinna med allt som man brukar ni vet. Linser, tandborstning, påklädning och allt sådant där och dessutom skulle jag skicka mitt arbete till en vän som var snäll och kunde skriva ut det åt mig i skolan, eftersom jag inte skulle hinna det när jag kom dit. Så det gick utav bara farten och jag kände mig inte alls särskild snygg när jag anlände till skolan. Bara för det fick vi första gången NÅGONSIN stå inför klassen och prata om en massa skit så verkligen alla kunde se mitt näst intill osminkade ansikte och oborstade hår. Men det bjuder jag väl på! Förutom allt detta har jag såklart ont i magen.

Nu har jag klagat klart och trots allt detta känner jag mig riktigt glad! Jag blev till och med kallad en positiv människa i dag på laborationen (läs seminariumet) i och med att jag hade valt två positiva ämnen att skriva om, medan andra fokuserade på till exempel mobbning och mikromakt. Jag själv hade valt skämt och lycka. Visst är det toppen? Imorgon kommer dessutom Helen och Daniel hit över helgen, vilket ska bli fruktansvärt roligt! Imorgon ska jag laga mat till dem kommer (wish me luck) och på lördagskvällen ska vi gå ut och äta och därefter ska vi ut till någon krog och ta en öl eller två. Låter inte även det toppen?

Nu ska jag dock städa. Ja, jag städar klockan nio på kvällen. Eftersom det ska vara tyst här efter tio och min dammsugare låter som ett helt sågverk, får man passa på.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0