AUGUSTI!

Jag tycker att det kan bli augusti, nu!

Han kommer hem, jag har en ledig månad framför mig, Darin släpper nytt album, Helenus har kräftskiva plus dubbelt födelsedagsfirande och jag ska för det mesta ägna min tid i Kalmar, where I belong.

Går ännu en gång emot allt folk vad gällande längtandet. Antar att många INTE vill ha augusti då det är den sista sommarmånaden, hösten vankas och allt återgår till det normala, som till exempel en massa studier. Förra året längtade min umgängeskrets efter studenten medan jag hoppades att den dagen aldrig skulle komma. Är helt enkelt inte som alla andra alltid, men någon ska väl vara onormal.

Just nu jobbar jag och sliter nästan varje dag. Är uttröttad till max vilket bidrar till min längtan efter augusti. Vad som är tur är dock att jag trots allt har saker att se fram emot, även denna månad. Den kommande helgen ska spenderas i Kalmar tillsammans med Helenus och Emelie, och helgen därpå blir det antagligen Kalmar igen med kusinerna! På onsdag ska jag dessutom göra ett besök i Storebro tillsammans med Helenus (som jag har tvingat med mig) för att se Darin. Det är tur att det finns små ljusglimtar även denna månad.

Vill även utbringa ett HEJ till min kusin Sofie, som jag säkerligen vet kollar in min blogg ofta trots min kassa uppdatering. HEJ!

Nu ska jag fortsätta vänta på att det ska bli augusti.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Haha XD Ja, jag kollar alltid din blogg när jag är på internet! Dessvärre är internet här ute i de småländska skogarna och min vista-dator ingen bra kombination så min internetanvändning sker mer och mer sällan! Men nu har jag kollat in den :D

2010-07-25 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0