Lovely weekends!

Jag har haft tre otroligt roliga helger på rad nu. Igår var det kusinparty at my place i Kalmar och det var totally amazing! Hade det sjukt trevligt och sjukt kul. Jag hade lagat middag (ja, tror det eller ej, och det var ätbart...) vi drack, åt chips, ägnade oss åt en massa babbel, allsång till Markoolios gamla låtar och matsnack mitt i natten som gjorde oss alla totalt utsvultna, så dagen efter blev det pizza och kebab.

Innan sommaren började trodde jag den skulle bli skit. Men den har blivit väldigt bra, och det är tack vare alla underbara människor jag känner! Och vet ni vad? Imorgon börjar min sista arbetsvecka. Därefter är det augusti. Life's pretty damn good.

TACK till alla er som fått min sommar att bli bra trots alla omständigheter. You rock, och jag hoppas det blir fler sådana underbara tillfällen innan denna sommar är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0