Smile

Jag sitter och ler för mig själv. Det är ganska konstigt, men på ett otroligt bra vis, att känna en starkt glädje genom hela kroppen, näst intill hela tiden. Den försvinner liksom aldrig helt. Jag kom på mig själv med att stå och le och nästan småfnissa på jobbet idag när jag lade på lekasaker på tidiningar (jag jobbar på ett tryckeri). Folk måste trott att jag hade det väldigt roligt, hehe. Fast det hade jag, i och för sig, i mitt huvud gjorde jag allt annat än att lägga på leksaker på tidiningar som kom farandes på ett rullband, i mitt huvud hade jag det riktigt bra!

Har en känsla av att även denna helg kommer att bli toppen! Imorgon ska jag käka kebab och gå bio med brorsan(!). Hur coolt är inte det? Att han faktiskt följer med sin storasyrra på sådant, för något år sedan bara hade han sprungit gömt sig av att ens höra förslaget. Min brorsa börjar bli vuxen. På lördag är det grillfest med släkten som gäller, och hur kul är inte det? Släkten två helger i rad är ej fel.

Nu ska jag snart fortsätta att le till "Family Guy" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0