Idag och idag för ett år sedan

För ett år sedan var det studentvecka, och just idag för ett år sedan var det klassfest. En sjukt rolig kväll som innehöll mycket skoj! Bland annat hippie-utklädda lärare, god mat, den roligste brännbolls-matchen ever, jag jagandes Helenus över hela brännbollsplanen för att hon hade chips och sjukt massa skratt. Åh, jag längtar tillbaka!

Denna dag har varit mindre rolig med endast en massa pluggande. Imorgon planerar jag att gå upp tidigt (wish me luck) för en snabb-tur ner på stan för att inhandla diverse grejer. Sedan fortsätter pluggandet, i all oändlighet känns det som. Jag verkar dock inte vara ensam, såhär i slutet av terminen verkar de flesta ha fullt upp. Jag får helt enkelt trösta mig med det. Jag har även skickat ut inbjudningar angående min 20årsfest, så nu hoppas jag att folk tar sig tid och kommer och festar med mig! Vi ska ha det kul, jag lovar!

Nehe. Om man ska ta sig upp i tid imorgon bör man kanske dra sig mot sängen? Jag vet inte vad som är svårast; att komma i säng i tid eller att komma upp ur sängen på morgonen? Ingen av det är lätt.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0