Min musiksmak

Jag vet precis vem jag ärvt min musiksmak ifrån.

Har börjat nöta en av Darins nya låtar, "Can't Stop". Spelade den på lite högre volym från min Spotifylista, så att det hördes in till vardagsrummet där mamma och pappa satt och glodde på teve. Efter att jag varit där för att säga en sak till mamma frågar pappa mig om det är Darin jag spelar och vad det är för låt. En minut senare sätter han sig i datorrummet och efter andra gången jag spelar låten medan han sitter här, börjar han sjunga med och stampa takten till låten.

Det är inte första gången han diggar en av Darins låtar, vilket jag är lite halvt stolt över. Min pappa lyssnar även en del på pojkband, som till exempel Westlife. Så att jag dras med en musiksmak som bland annat innehåller Darin, Ronan Keating, Savage Garden och allt vad det nu är, är inte något vidare konstigt. Sedan ska det självklart tilläggas att jag lyssnar på mycket annat också, min Spotifylista innehåller även Aerosmith, Eddie Meduza, Akon och Markoolio.

Men, i grund och botten är jag en riktigt pop-nörd när det gäller musik, vilket förmodligen då beror på min pappa, och, det är jag stolt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0