Skogen, here I come

Imorgon ska jag cutta mitt hår. Får hoppas det blir bra. Sedan, på typ onsdag, drar jag hemåt till skogen och under juli månad ser jag ut att börja spendera ganska mycket tid där. Eftersom jobbet jag fick här inte alls kändes bra ska jag nu istället jobba på min mammas jobb en månad, som det ser ut nu i alla fall. Jag kommer dock återvända till Kalmar för bland annat diverse 20-årsfester, där en av dem är min alldelels egna, woho. Vad gällande sovplatser till dess är allt genomtänkt och klart och alla som har ansökt om sovplats, will have one.

Annars är det mesta lugnt. Eftersom typ alla utom jag jobbar vid midsommar, kommer jag att spendera tid med familjen, släktingar och några bekanta i Falköping, som det ser ut nu i alla fall. Det ska tydligen spelas brännboll där och "ingen kommer undan", skrev mamma i ett sms idag. Och att jag skulle leta fram ett par bra skor till det. Så vadå, högklackat är inget bra till brännboll? Helt ärligt tror jag ingen skulle märka någon skillnad, eftersom jag är så pass usel på den sporten, eller vad man ska kalla det. Det känns inte som någon sport, det känns som skit. Enda gången jag faktiskt tyckt det var roligt att spela brännboll var den gången då vi hade klassfest under studentveckan. Kan kanske bero på att jag och flera av klasskamraterna inte var nyktra. Jag får helt enkelt se till att få i mig något alkoholaktigt på fredag, så kanske det kan bli kul trots allt.

Nejni. Nu borde jag sova. Tycker jag alltid avslutar mina blogginlägg med den frasen. Jag måste börja blogga vid normala tider.

God natt!






I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0