Psykologisaker

Imorgon ska jag hem till skogen och min pappa ska hämta mig på stationen i Vimmerby. Jag fick ett sms av Victor där han sa att det var något slags erbjudande på Cubus som han ville ta del av, och bad mig försöka övertala pappa att sticka in dit innan vi drar hem, eftersom Victor inte själv hinner då han går i skolan.

Victor skrev i smset: "Men försök och få pappa att hänga me och kör med dina psykologisaker så att han följer med".

Jag: "Vad för psykologigrejer?"

Victor: "Men jag menar så att han föjler med du borde kunna så att han följer med och köper".

Min bror verkar alltså tro att jag är något telepatiskt under efter att ha läst psykologi i ett halvår och socialpsykologi i knappt två månader. Jag känner mig nästan hedrad. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0