TÅG!

Yo people!

Jag känner mig för tillfället lite high-tech när jag sitter på tåget med datorn i knäet och head-setet ikopplat. Ja, ni läste rätt, jag sitter på ett TÅG till Vimmerby. Ett fungerande tåg till och med, och inte något rutten buss! Jag kommer dock inte ropa och hurra förrän jag gått av på stationen i Vimmerby, jag litar inte på dessa tåg längre, vilket jag inte verkar vara enam om. Hörde till och med tågvärden säga att "det här tåget är ju inte så bra", så jag har helt enkelt all rätt till att oroa mig.

Idag är en bra dag, trots att min mage fortfarande är åt helt åt skogen (snart även bokstavligt) och att jag fick stressa som en liten idiot för att hinna ner till stationen, det ska liksom bli både skönt och roligt att komma hem en sväng. Jag använde dessutom inte min vinterjacka idag för första gången i år. Den alltså soliga dagen till ära har jag min tunnare jacka som passar att ha i slutet av hösten eller början på våren, min svarta tunnstickade mössa och mina alltför högklackade stövlar. It feeeels GREAT!

Nu ska jag göra en så kallad "nostalig-spelningslista" på spotify. Haha, ska lägga in en massa låtar som får mig att bli nostalgisk och minnas massa skit. Alltid trevligt!

Yo då, people!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

2010-03-05 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0