Det själviska arbetet

Sitter och skriver på mitt slutarbete för den här kursen. Ett alldeles speciellt och själviskt arbete som handlar om mig själv endast. Vi har fått i uppgift att skriva vår livshistoria och just nu berättar jag om min helvetiska högstadietid. Får vissa obehagliga flashbacks och börjar nästan längta efter att få berätta om min gymnasieitd istället. Arbetet ska vara på cirka tio sidor, och sådana här arbeten brukar få mig att skriva så tangenterna hoppar ur så tio sidor blir förmodligen inget svårt att få ihop, snarare tvärtom. Jag tycker det är kul att analysera varför man är som man är och berätta om saker som hänt, jag är kanske lite självisk?

Vissa personer i mitt liv lär nämnas fler gånger än andra, hehe. Så ni som känner er träffade som en stor del av mitt liv får väl säga till om ni vill få ert namn fingerat (eller vad det nu heter) eller har önskemål om att ha en snäll kommentar om mig som jag sedan kan analysera.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0