Brev till Sofie

Min kära kusin Sofie tycker att jag borde uppdatera min blogg. Hon skrev det i sin blogg och jag är inte den som gör min kusin besviken. Hehe.

Sofie använde detta citat i sitt blogginlägg, taget från ett av mina gamla inlägg här:

"Jag har nu även börjat sova på bussen igen (nästan). Det är svårt utan min kära sovpartner! Jag saknar dig! Tycker vi borde åka buss någon dag och sova." (Augusti 2008)

Det är alltså Sofie som är mina kära sovpartner här. Sofie och jag har känt varandra väääldigt länge, vi är faktiskt uppvuxna tillsammans. Och under vår gymnasietid satt vi alltid bredvid varandra på bussen till skolan och sov. Ni vet, när man bor så pass öde och långt ifrån skolan som vi gjorde, innebär det att man får gå upp extra tidigt och åka buss längre än de flesta andra människor. Därför utnyttjade vi denna cirka en timmes långa färd til skolan, genom att sova. En oerhört social timme det, hehe.

Jag vet att uppdateringen här inte varit den bästa (kan man lätt säga, hehe). Och jag tänker inte komma med ursäkter till detta, för jag har inga bra. Däremot kan jag säga att det ska bli ordning med mitt blogguppdaterande snart. Så, har bara tålamod så är jag snart tillbaka, bääättre bloggerska en någonsin! Hohoho!

Ciao!

Onödigt att åka till skolan när man ändå ska åka hem igen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Jag ääälskar dina blogginlägg för det blir nästan alltid massa skratt, nu var det följande som fick mig att dra på smilbanden: "Sovpartner", "bor så pass öde och lång från skolan", "oerhört social timme" och "onödigtatt åka till skolan när man ändå ska åka hem igen"! Haha!



PS. Onödigt att sluta kommentera när man ändå ska kommentera igen!

2010-11-18 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0