Ny trend?

The smile on your face
Lets me know
That you need me
There's a truth
In your eyes
Saying you'll never leave me

(When You Say Nothing at All - Ronan Keating)

Förutom att jag vill förmedla lite kärlekskänslor vill jag även meddela att jag numera inte längre är på gränsen till rödhårig som jag varit i några hundra år, utan nu är jag verkligen rödhårig.



Korthårig är jag också!!!! Vilket jag inte har varit på några tusen år. Det var lite av en traumatisk upplevelse hos frisören när jag insåg vad jag (eller min frisör) hade gjort. Så snäll som jag är hade jag inte mage till att säga något när min frisösr stod och ojade sig över hur fint det blev, att hon skulle skriva upp denna färgblanding och gick även och berättade för sin kollega att hon skulle ha denna färgstyling nästa gång hon fixade sitt hår.

Har kanske skapat en ny trend?

Anyway, efter att min chock lagt sig och jag kommit hem och studerat min nya frisyr, känner jag mig nöjd. Det syns inte på bilden men står jag under en lampa ser jag ut som ett stoppljus i hårbottnen, vilket är lite väääl för min smak. Men det skulle tydligen försvinna efter de första tvättarna. Tack och lov.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

COOOOOOLT!!!!

2010-11-05 @ 17:21:12
Postat av: Sofie

Nu tycker jag att det är dags att uppdatera! ;)

2010-11-18 @ 08:18:22
URL: http://varlderuntsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0