Ett fel

Jag tror det är något fel på mig, ett fel som suddas ut mer och mer för varje dag som passerar. Får så ofta för mig att allt ska förstöras, att det bara är jag som känner såhär starkt. Så fel jag har, varje gång. Du sa en gång att jag skulle nypa mig i armen och säga högt till mig att jag har fel, varje gång de tankarna dyker upp. Haha. Sweet.

HUR SOM HELST! Trots att det är lite knas med mig så är jag happy, happy, happy! I grund och botten vet jag vad som verkligen stämmer, och det gör mig så äckligt glad. Åh! :D

Nu till något heeeelt annat. Det här med bloggen. Uppdateringen har varit KASS och det inte bara på grund av en icke fungerande dator (just nu har jag en gammal stationär dator som jag tagit hemifrån), utan också på mig själv. Jag gillar att blogga, egentligen. Har ingen bra förklaring på varför det blivit som det blivit, men det ska fixas! Hur har jag inte riktigt bestäm än. Kanske en helt ny blogg? Vi får se! Jag återkommer helt enkelt med mer info vid ett senare moment.

Nu ska jag sova. God natt alla bloggläsare, ni envisa stackare som fortfarande kollar in denna sida, hehe. KRAAAAAAAAM PÅ EEEEEEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0