En kvällspigg pensionär

Heeeey people!

Just nu hänger jag i det underbara universitetsbiblioteket, och då tänker ni "oj, vad duktig Emma är!". Vilket ni delvis har rätt i, jag har suttit här sedan klockan tolv och gjorde grupparbete fram till två ungefär då vi blev klara. Har nu i över en timme suttit och drygat på Facebook och läst bloggar i väntan på att en klasskompis ska blir klar med sitt grupparbete så hon kan komma hit och vi kan fortsätta på vår lilla uppgift som ska redovisas imorgon. Så i två timmar idag har jag varit duktigt i alla fall, än så länge!

Min egna dator har lite problem, så trots att datorerna på detta bibliotek är äckligt sega har jag ändå kunnat komma ifatt med bloggläsande och allt sådant där shit som jag inte kunnat kolla nu på ett tag. Jobbigt att vara utan dator, och ännu jobbigare med tanke på att de enda kanalerna jag har på teven är ettan, tvån, fyran, sexan och Barnkanalen. Så har jag inte haft någon rolig person att umgås med har det oftast slutat med att jag har gått och lagt mig redan vid elva, och ibland till och med vid tio om kvällarna. Känner mig lite som en kvällspigg pensionär. Den känslan blir inte heller bättre av att jag klockan sju om kvällarna sitter och tittar på "Vem vet mest?".


Nu verkar dock min kompanjon vara på igång. See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0